Oldalak

2014. december 30., kedd

December napjai 17.

Összesen 48 kisképet feliratoztam és szerkesztettem meg vasárnap este, ezeket elküldtem a laborba és tegnap el is mentem az új fényképekért. Kicsit sokkoló élmény ilyen mennyiséget átvenni, így tegnap csak néztem őket, ma viszont nekiveselkedtem. Mutatom az új oldalakat.

December 22-23:

December 22:
A fényképeket egy külön papírra ragasztottam fel és így kerültek az oldalra. Maradt egy csomó hely, amit tobozos mintákkal díszítettem. Papírból kivágott maradékok és egy rendes toboz, amit 3d-s ragasztóval rögzítettem. Papírmaradékból vágtam ki szívecskéket is, ezeknek csak az egyik felét ragasztottam le, így kicsit kiemelkednek ezek is. A dátumnak egy mindkét oldalán zászlósra kivágott díszt biggyesztettem fel.

A tobozok közelebbről:

December 23:
Nem sok képet készítettem, így megint sok helyem maradt kreatívkodni. Először a parafa-fenyők kerültek fel, alattuk egy kis havas tájjal, majd kétoldalra a pecsétek.
Ezután akadtak a kezembe a chipboardok.

Három lyukat fúrtam tűvel a fenyős rész aljához, majd fogtam hosszabb-rövidebb hímzőfonal-darabokat és ezeket átfűztem a lyukakon illetve a chipboardokon. A csomózás után a csomókat a papír hátuljához igazítottam, hogy ne látszódjanak. A végén a függő díszek alá kis színes akrildíszeket ragasztottam, dikert kicsit eltolva őket a chipboardokhoz képest.

December 24-25:
Ide került egy pótlap, amin egyenlőre még csak egy matrica van, de ezen lesz majd 1 vagy 2 fénykép (vagy egy közös családi vagy a szülők és a gyerekek, egyszer apa, egyszer anya :) ).

A pótlap másik felére felragasztottam egy óriási karácsonyfa-matricát, egy díszt és hópihéket,

December 24:
Direkt nem közös karácsonyfás képeket válaszottam, hanem olyanokat, amik kevésbé hangulatosak. Karácsonyi fotó a pótlapon lesz majd. A tavalyi albumom egyébként csak a karácsonyról szól, de ez most decemberi.
A fényképek fölé a szómatricákból választottam még szavakat, illetve néhány piros felirat került a képek köré. Arany dekorgomb jelzi a dátumot, ami alá egy kivágó illetve fonaltekeredvény került. Ide-oda még néhány strasszt is elpöttyintettem.


December 25:
A képek után a sárga csillagokat ragasztottam fel. Ezután a dekorgomb és az alatta levő 'nice' feliratú matrica jött, majd mivel üres volt a jobb alsó sarok, kivágtam egy fehér négyzetet, ami egy pillanat alatt átalakult házikóvá. Aztán 1-2 pékzsineg és kész.

A házikó azért tetszik különösen, mert cuki lett :) Na jó, gyerekkoromban Béke utcában laktam és ez a kis összeállítás nekem most különösen kedves lett.

December 26:
A képek alá egy fenyős falapka és két fehér akrilcsillag, az oldal aljára pedig egy matricacsík került. Az alsó részt pecséttel és magyalos matricákkal díszítettem, amik egy fehér papírcsíkra kerültek. Strasszokból még hármasával (a magyalbogyókra hajazva) elhelyeztem 1-2 csokorral :)


Holnap jövök még egy extra oldallal, aztán folyt, köv :)

Nincsenek megjegyzések: