Oldalak

2014. december 31., szerda

#SZINspiracio2014dec - Scrapfellow játék

Ahogy tegnap ígértem, ma jövök egy extra oldallal.
A Scrapfellow játékára készítettem egy "nagy" (12x12 inches) oldalt. //A KIHÍVÁS, vagy inkább csak feladat, hogy hagyd magad inspirálni, alkoss a December Napjai készletünk, vagy a papírtömb felhasználásával egy oldalt, minialbumot.//

Adott volt egy színpaletta is, ehhez próbáltam tartani magamat s minden színt (!) fel is használtam, ami nem volt nehéz, hisz a December napjai 2014 papírtömbböt használtam fel s az alkotócsomaghoz kapott kivágóíveket, dekorokat :)

Mivel a December Napjai albumot folyamatosan csinálom, azzal nem szerettem volna nevezni, ráadásul van benne néhány elem, amit bár a Scrapfellow-tól rendeltem, nem az ő gyártmányuk. Mindenképpen nagy oldalt szerettem volna készíteni, mert számomra ez az igazi kihívás. Kisebb oldalakat már viszonylag sokat készítettem (természetesen minialbumokba), de a nagy oldal számomra igazi feladat (annak ellenére, hogy ebből is van azért egypár készen). Sokat törtem a fejemet, hogyan készíthetnék viszonylag egyszerűen nagy oldalt, mígnem a következő elrendezésre esett a választásom (ezt a vázlatot most én csináltam, egy ehhez hasonló, de nem ilyen elrendezést valahol a neten láttam a napokban):

Eredetileg úgy terveztem, hogy három fotó lesz rajta, de végül négy lett :) A tavalyi karácsonyi fotókból válogattam. A sötétebb négyzeteket úgy gondoltam, külön megcsinálom és készen kerülnek majd fel az oldalra. Minden négyzetnek külön témát találtam ki: karácsonyfadíszek, fenyők, hópelyhek, ajándékok. 

Na, akkor jöjjenek a képek. (Mivel ma délelőtt, mikor fotóztam, szépen sütött a nap, ezért általában napfényes-árnyékos képeket készítettem, de készült azért árnyékmentes is. De legalább az árnyékok kiemelik, hogy hol domborodnak ki jobban az elemek.)

Az oldal egyben:



Bal felső blokk - karácsonyfadíszek:



Jobb felső blokk - fenyők:
A zöld pékzsinegből egy fenyőformát varrtam az alapra s az ágai közé csillagocskákat rejtettem el. A fe tetejére fehér masni került. Válogattam a kis blokkra mindenféle alapanyagú csillagokat, fenyőket, sőt, még egy kétéves dekorgomb is felkerült. 



Bal alsó blokk  - hópihék:
Minden mintából választottam egyet, illetve a pihék közti részt kis szívecskékkel töltöttem ki. Bal oldalra egy hópihés és egy tobozos díszítőelem került.



Jobb alsó blokk - ajándékok:
Itt az alapra egy zseb került, amibe a jókívánságokat csúsztattam. A tetejét pékzsineggel kötöttem össze, így az egész blokk olyan lett, mint egy nagy csomag, apróbb csomagokkal díszítve.






Az oldal közepén egy óriási dátum: 24. Alá kétéves jégpapír pihe került és ami sajna nem látszik annyira, hogy ezüst misttel szépen le is fújtam alatta. A hópihe ágait kicsit felfelé kunkorítottam.




A lap alsó része: 



És a fényképes blokkok:
A karácsonyfa

Én és a gyerekek:

Tibi és a gyerekek:

Az ajándékok a fa alatt:

Hát ennyi. Nagyon örülök neki, hogy elkészítettem ezt az oldalt. Komolyan mondom, ilyen sokág már rág bíbelődtem oldallal! ;)
Érdemes benézni a Scrapfellow fórumra, mert szépen gyülekeznek a többiek oldalai/albumai is és nagyon szép, inspiráló mindegyik!

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Ez valami fantasztikus, gratulálok!!!

Gólya írta...

Szupi lett!

Bíró Ágnes írta...

Fantasztikus minden apró részlete!!! Sugárzik rólad a boldogság. annyira ö ezt látni. :)