Oldalak

2014. december 23., kedd

December napjai 16.

Elkészültem a karácsony előtti utolsó oldalammal, hiszen a jövő hét hétfőig nem vállalnak fotóelőhívást, így addig szüneteltetem magamat :) Fotók viszont készülnek és igyekszem megszerkeszteni is őket.

December 20-21 együtt:

December 21:


Készítettem pár rétegzett virágot, amiknek a közepébe strasszt ragasztottam és alá leveleket vágtam ki. Mivel varrhatnékom volt, de most esélyem sincs a varrógép közelébe férkőzni, ezért rajzoltam a levelek szélére egy kis varrást. A cérna is előkerült és egy kis darabot ragasztottam a parafacsillag alá. Néhány kép mellé/alá is elhelyeztem egy kis kézi varrást.

A dátumot olyan rétegzett módon igyekeztem megoldani, ami harmonizál a papírvirágok színével. A papír mintáját adó virágok közepébe félgyöngyöt ragasztottam.

Még egy kis cérnázás, pecsételés, pauszcsillag és textil dekorgomb.
 Folyt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések: