Oldalak

2014. december 22., hétfő

December napjai 15.

Ez lesz az utolsó előtti oldalam, mert mikor ma elmentem a fényképekért,  kiderült, hogy csak jövő hétfőre vállalnak ismét előhívást. Így most a szombat-vasárnapi képek vannak nálam, és a szombati oldal készült el.

December 20:
Kevés kép készült, így azokat egy blokkba rendeztem egy zöld kartonon. Néhány szó és címkefelirat került a képek mellé meg egy akril csillagocska. A másik oldalon egy bevásárlólista van (ide szorgalmasan átmásoltam azokat a dolgokat, amiket holnap meg kell vennünk, szóval, nem kamu ;) ).

Oldalra egy fagyöngyös-fenyőágas fehér karton került. Először leragasztottam egy darabka 3D ragasztókockát, majd erre rányomtam egy kb 15-20 centi zöld pékzsineg közepét. Erre került a dekorgomb, majd megkötöttem a pékzsineget masnira. Utána még simán lehetett igazgatni.

A fotóblokk alá egy dekorsáv került, fagyönggyel és hópelyhekkel.

Folyt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések: