Oldalak

2014. december 15., hétfő

December napjai 9.

Próbálom behozni a lemaradásaimat, ami most elég nagy lett, hiszen szombaton nem tudtam elmenni a megelőző 3 napi fotókért. Ma reggel viszont elhoztam őket és már a helyükre is kerültek.

December 10-11:

December 10:
A december 9-i oldalnál említettem, hogy a pótképet dekortapasszal biggyesztettem fel az előző fölé. Eredetileg erre az oldalra hosszabban átnyúlt volna, de akkor az alsó képet teljesen takarta volna, így legtéptem-végtam belőle és a lap másik oldalára ragasztottam fel. Ezen az oldalon cérnáztam is egy kicsit.
Aki szemfüles, észreveszi, hogy a legelső kép sarkába egy chipboard belsejéből kiesett darabkát szabtam át órának. A közepére egy félgyöngy került.
Másik szemfüles észrevétel, hogy mivel 10-es chipboard számot nem találtam, tkp. azt írtam fel, hogy IO, de szerintem simán 10-nek lehet nézni :)

Az egyik cérnázás:

A másik cérnázás:

December 11:
Ez egy zöldes oldal lett. Felül még lesz egy kép, de azt elfelejtettem megszerkeszteni, majd pótolni kell. Oldalra zöld pékzsineg, a kiskép fölé zöld akrilkör, a képek alá zöld pauszdísz, zöld papírcsík és zöld kövek kerültek. A dátumot pecsételtem.

A kövek közelebbről:

December 12:
Most ez a kedvenc oldalam, bár erre is jön még egy fotó, ha megszerkesztem :) Meg dátum is lesz rajta, csak azt még előbb ki kell találni :)

Mivel csillagos papírra tettem a képeket, ezt a csillagmintát gondoltam tovább. A csomagban található óriási parafa-csillag ide pont elfért, de hogy ne csak a barnát és szürkét keverjem, valami fehérrel is fel akartam dobni. Ekkor jött az ötlet: hímzek bele egy csillagot. Pékzsineggel készítettem és be kell vallanom, nagyon könnyű volt, mintha szivacslapot varrnék. 3D ragasztókockát tettem az aljára, ráragasztottam egy fehér lapra, majd azt körbevágtam csillag formában. Vágül egy átlátszó kő került rá.

Újabb parafa-fehér kombináció, csak kisebb, a lefűzős résznél. Itt ugye látszik az előző oldal zöld pékzsinege is, erre ragasztottam a díszt illetve kötöttem egy pici fehér masnit.

És az album felülről - szép kövér már :)
Folyt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések: