Oldalak

2014. december 16., kedd

December napjai 10.

Majdnem naprakész vagyok! Ma kedd van, és múlt vasárnapig elkészültek a lapjaim :) Hurrá!
December 12-13 együtt:

December 12:
Nem volt valami eseménydú ez a nap, így készítettem a fényképmentes részekre egy kis karácsonyi kártyát, amire egy nagy matrica került középre, köré meg szavak, amik a közös délutáni kakaózást jellemzik.

Oldalara a matricával harmonizáló kis díszt kreáltam, a dátumot pedig papírból vágtam ki.

December 14:
Ennek a párnak a jobb oldalán van az a hógömb, amit már mutattam. Most még egy felirat került rá.

December 14:
Barna-arany-fehér lett ez az oldal. Nem akartam túldíszíteni, mivel a papír mintáját nem akartam nagyon letakarni.

Az aranycsillagos dekorgomb közepére kis strassz került. A papír mintáját is itt-ott átrajzoltam arany filccel.

Felülre az akril csillagra is strassz került.

A fényképek elrendezése miatt maradt egy kis hely a december pecsétes zászlócskára, amit szintén arany strasszal díszítettem. A dátumot simán felírtam filccel, mellé egy fehér hópihe-matrica került.
Folyt. köv. :)
Mindenkinek jó albumkészítést!

1 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

Nagyon jól haladsz!
Gratulálok a pocakhoz! :)