Oldalak

2015. február 1., vasárnap

Pécsi minialbumom

Október végén Pécsen jártunk, ebből készült ez az album. Azért teszem fel most, hogy megmutassam, hogyan pakoltam bele 131 fényképet 24 oldalra. Igaz, vannak pótlapok is, meg mini képek is :)

Az elejére még csak annyit, hogy képszerkesztővel megtervezem, hogy a 6*6-os oldalon melyik kép mekkorában és hová kerüljön és (most már!!!) el is mentem az elrendezést. Ennél az albumnál sajna még nem mentettem, így mikor előhívattam a képeket, főtt a fejem, hogy melyik kép pontosan hova is kerüljön :)

Az album eleje:

Hátulja:

Felülről:

És akkor az oldalpárok:
Itt a jobb alsó kép egy pótlapon van.

A pótlap hátoldala "üres":

Itt is van egy pótlap,

aminek a másik oldalára fotó került:

Itt a bal oldali képe dekortapasszal rögzítettem és a másik oldalára is került kép. Jobb oldalt szintén pótlap van:




A jobb oldalon egészen pici kép is van, szerintem fölösleges lett volna a "Barbakán kert" feliratot nagyban kérni.

Mini-pótlap jobb oldalt, ráadásul kettő is:



Itt a bal oldal igaziból másfél oldal, a fél lap másik oldala a következő oldalpárhoz tartozik:


Na, itt van jobb oldalt a sok pici kép, csak 3*4 centisek, de 3 sorban elrendezve kicsit olyan, mint egy képregény :)

Itt is több képkivágást alkalmaztam:



Vannak azrt nagyobb fotók is (10*15), illetve a bal alsó mini kihajthatós (dekortapasszal rögzítettem az oldalát):


Újabb pótlap a következő nagy fotónak:





Az utolsó oldalpáron kicsi képek vannak, olyan fotókból válogatva, amiket azért szerettem volna, ha belekerülnek az albumba, de azért annyit nem értek, hogy nagyban is meglegyenek, inkább csak apró emlékek, az "ezt is láttuk" kategóriából.

 Ui: Még jó, hogy szépen süt a nap :D :D :D Ehhez képest egész bénák lettek a fotók színei :(

Nincsenek megjegyzések: