Oldalak

2015. január 31., szombat

#SZINspiracio2015januar - januári dobozalbum

A Scrapfellow januári készletét használtam fel az alábbi albumomhoz. Még az album alapja is az a doboz, amiben a csomag érkezett.
Íme a készlet:

És a színpaletta hozzá:
Egész januárban ezen dolgoztam, folyamatosan hívattam elő a fotókat és készítettem az oldalakat. Kint volt az asztalon, sokat nézegették a gyerekek is.
Ilyen az eleje:

A hátulja:

Felülről (itt látszik, hogy a kartondoboz az alapja):

A gerince:

És a kinyithatós oldala:
A masni végét leragasztottam kétoldalú ragasztóval és erre került egy csík dekortapasz, hogy legyen egy kis mintája is. Amúgy ezt a dekortapaszt kiválasztottam év elején és ezt használtam egész hónapban. Pont illik az egyik papírhoz.

Mikor megláttam a Pinteresten először ezt a típusú albumot, azonnal tudtam, hogy meg fogom csinálni. Igaziból nem is egy album, hanem egy doboz, három albummal.
A bal oldalán egy olyan album van, ami félbevágott papírokból áll és a közepén össze van varrva, középen egy harmonikára hajtogatott alapra elkészítettt minialbum, jobb oldalt meg egy leporelló.



Először mutatom a középső albumot. Az elején (bal oldalt látszik) az a szürkés bigyó a képen látható Pfanner dobozának egy része.
Ebben az albumban a neke legjobban tetsző vagy legemlékezetesebb fotókat tettem bele. Mindegyiket nagyban hívattam elő és kicsit szerkesztettem a színein, hogy jobban passszoljanak a papírokhoz.



Itt a baloldali egy kihajthatós oldal,


itt van kihajtva, csak kicsit felcserélődtek a képek.

A középső album utolsó lapja és a leporelló eleje, majd következik a leporelló:



A naptáron azt jelöltem be, melyik nap készült kép, a jobb oldalon meg a tartalomjegyzék mutatja, hányadikán miről készítettem fotót.

Itt már a baloldali album nyitólapja és a többi oldala következik. Olyan albumot szerettem volna, aminek az oldalpárjain csak egy fotó van, a másik oldalon meg csak a papír. A széén látszik, hogy a félbevágott lapokat úg varrtam össze, pékzsineggel.














Hát ennyi. Nekem most az aktuális kedvencem :)
Még lehet, hogy kiegészítem 1-2 pótlappal, meglátom... Fel akarom írni, melyik könyveket olvastam el a hónapban illetve egy listát is szeretnék az érdekesebb eseményekről, amikről nem kerül be fotó és a gyerekek aranyköpéseiről is :)

Végül megmutatom az összes albumomat, hát én is meglepődtem, mikor összeraktam őket, hogy már ennyi van :)


9 megjegyzés:

szrjudit írta...

Szuper ez a dobozalbum, még majd tanulmányozom alaposabban is, de nagyon tetszik már így elsőre is! Nagyon ügyes vagy!

Rucola Designs írta...

Hát ez nagyon király album! És mennyi van már!!! Csúcs!

Bíró Ágnes írta...

Anita, szerintem is egy szuper albumot alkottál! :) Nagyon ügyes vagy!!

Teabogi írta...

Irtó helyes lett! Ügyes vagy! :)

Unknown írta...

Allati jo lett! Gratulalok :) Minden honapban lesz egy album? Amolyan pl sorozat sk albumokbol! :) Tudnal ehhez a dobozalbumhoz tutorialt adni? :)

Ányi írta...

Szia, innen van az ötlet, ami alapján nekiálltam:
http://laurescrap.over-blog.com/article-33505475.html

Szilvi írta...

Nagyon-nagyon tetszik Ányi, már profi vagy hagyományosban is!

Bori írta...

Ez valami fantasztikus! A színek, a kötés, a letisztultság! És mindezt hipergyorsan! :) csak úgy potyogtatod a jobbnál jobb albumokat! Ide mindig öröm benézni!

Kisnyul / Andi írta...

Le a kalappal! Mennyi munka van ebben a kicsi albumban. Még sosem láttam ilyet. örülök, hogy bemutattad!