Oldalak

2014. december 5., péntek

December napjai 4.

Először mutatom a tegnapi nyitóoldalamat a helyére téve is:

És elkészüt az első napi fotóbeszámoló is. Hét fotó került az oldalra és a fotókat nagy ravaszul úgy szerkesztettem meg, hogy eleve rajta legyen a szöveg is, így nem kell külön irkálnom, mert nekem az megy a legnehezebben és utólag visszanézve egy-egy oldalt, mindig a komment hiányzik róla a legjobban. Hát most minden jól le van írva :)

Nagyon kevés díszítést használok, de azt hiszem, ez nem lepi meg, aki ismer, mert eléggé minimaslita vagyok. Nekünk ez tetszik :)

Itt kivágott fenyőket ragasztottam fel 3d-s ragasztókockával.

Ez a kedvenc részletem :) A papírt kicsit bevágtam és ebbe a pici résbe szorítottam bele a pékzsineget, így jobban a helyén marad s könnyebb a masnit is megkötni.

Szerintem ma még jövök, mert a borító is alakulgat.
Folyt. köv. :)

2 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

De jók lettek így a képek a zöld alátétekkel! Jó ránézni az oldalra, teljesen decemberes-karácsonyvárós, szerintem. Tetszenek az apró részletek, pl. a December feliratnál a zászló, ahogy bevágtad. Jó ötlet volt így a szöveggel együtt nyomtatni a fotókat. A sütis receptes oldal is jól mutat. Alakul ez, látod, megy ez nekünk! :)))

Rucola Designs írta...

Nagyon tetszenek a kis fenyők! :)