Oldalak

2014. december 4., csütörtök

December napjai 3.

Ma délben elküldtem a helyi fotósboltba a megszerkesztett fényképeimet (csak 5 db, és nincs transzferdíj, szupi!), délután pedig már érte is lehetett menni.
Nyitóképnek egy tavalyi fotót választottam, aminek a feliratozását ez a fénykép inspirálta (a neten találtam):

Az én képemen egy tavalyi mézeskalácsunk van. A fotó köré fehér papírt vágtam alapnak, ezt vízfestékeztem kedvemre, majd pici díszítés és masni ment rá:

Közelről a díszek (parafa, díszkövek és matricák). ennyi :)


A lap másik felére került egy festett narancssárga csík, úgy látszik, ilyen pacákolós kedvemben voltam ma. Kicsit pecsételtem és betűmatricákból felírtam a címet.

S hogy miért pont narancsbomba? Mert ez a kedvenc karácsonyi sütink, amit már két éve megcsinálok karácsonyra és idén is tervezem. Mivel a receptet neten kaptam egy kedves kolléganőmtől, ezért leírtam, hogy ne kelljen mindig előkeresni. Szóval, lap másik oldalán ott a recept :)

Persze, még nincs kész, de majd befejezem ezt a páros oldalt is.
Folyt. köv. :)
Ui: Itt a bejegyzés végén szurkolok Giginek és Timinek, no meg persze magamnak is, hogy be tudjuk fejezni, amit elkezdtünk Hajrá, lányok!

2 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Jó lett! Ez a receptes oldal megihletett engem is. Lesz még olyan lap, szerintem nálam, ahová ezt bepasszinthatom. A fotókat én is ma hívattam elő. ;)
Hajrá! Klassz ez a közös virtuális ügyködés.

Gólya írta...

Receptes oldal rulez! Én a mézes receptemet fogom beletenni, mert eddig minden évben elhagytam!!! :)
Köszi a szurkolást, nekem ma jöttek meg a scrapfellos papírkáim, úgyhogy egy két oldalt talán én is tudok ma prezentálni!