Oldalak

2010. május 9., vasárnap

Szeretek u-u-u-ugrálni!

Mármint a Keve (is) imád ugribugrizni, nem rólam van szó :-) Bár kölyökkoromban én is imádtam ;-)
Ma délután készítettem két oldalt ugyanazzal a fotóval. Látszik, hogy CT-téren csend van (nincs elmaradásom), mert sorozatban nem is tudom, hányadik oldalamat készítem csak úgy, kedvtelésből, magamnak, magunknak, a családomnak...
Az elsőhöz egy QP-t használtam, talán ez a 2. ilyen oldalam. A qp már régóta megvan és naon teccik, imádom az ilyen egyszerű oldalakat, amin szinte nincs semmi és mégis hosszú percekig lehet bámulni :-) Csak azért, mert minden annyira a helyén van és pont annyi, amennyi nekem kell :-)
Felhasználtam:
Anita Design: Timeless beauty qp by Sabrina

Aztán ugyanez a fotó, áthangolva a nagyfotós stílusra, no meg persze egy kis képmanipulációval fűszerezve. Úgy nézek az oldalaimra, hogy látom magam előtt a fotókönyvet, amiben vannak (lesznek is előbb-utóbb) és látom, ahogy a családommal együtt lapozgatjuk a könyvet. És látom a szüleim arcát, ahogy nézegetik az oldalakat és tetszik nekik, amit látnak és nekem meg nem kell magyarázkodnom, hogy ez vagy az a 'díszpinty', ahogy Kovaxka fogalmazta (és nekem naon teccik ez a kifejezés) miért is van ott. De azért 1-2 díszpinty csak kerül ezekre az oldalakra is és remélem, hogy nem zavaróak, hanem pont jók :-)
És akkor a hosszú szöveg után jöjjön a kép:
Felhasználtam:
szívecskés virág és cetli - Deca Design
nagy virág, csillám - Lisete Scrap: Little miracle
kismadár - DreamBigDesign: Expecting
tű, csiga - RucolaDesign: Wet fresh
papír: ValC Design

Ui: Ma este nekiálltam egy duplaoldalnak, amit céltudatosan fotókönyvbe szánok (yessss!). Ilyen sem volt még, hogy félbehagytam volna egy oldalt... de szegény gépem oly öreg és lassú, hogy jobbnak láttam pihentetni a dolgot.

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Nagyon gyönyörű az első és imádom a másodikat is! A fotókönyvre meg nagyon kíváncsi vagok!!! :)

LaceE írta...

A díszpintyen én is jót mosolyogtam :) Az oldalaidon is (de azokon más miatt) Nekem nagyon bejönnek. Remélem Ti előbb ideértek, mint a fotókönyv :)

Secima írta...

El vagyok ájulva az oldalaidtól. :) A díszpinty pedig nekem is nagyon tetszik. :)