Oldalak

2010. május 9., vasárnap

Dodzsem

Május elsején készült a fotó:
És ebből az oldalam:

Felhasználtam:
Jopke Design: Midnight special, Love a lot, Carpe diem freebie
Deca Design: Letter for mom

Megint a fotómanipuláció... a scrapbook-oldalaim készítésekor egyre gyakrabban a fotómanipuláció foglalkoztat. Ez tart a legtöbb ideig - ami azt jelenti, hogy először a képet választom ki, átalakítom valami vagányra és utána jöhet 1-2 papír meg 1-2 elem és felirat (dátum). A fotómanipuláció a scrapbook-oldal készítés idejének kb 70%-át teszi ki, ha nem többet, hisz jó kép nélkül nem tudok oldalt készíteni. A digital-art, amiről szrjudit nemrég írt, nekem is nagyon tetszik, de csak mint néző. Egyre inkább úgy érzem, hogy ezerrel távolodok a scrapbook-tól és már nem is tudom, hogy 1-1 oldalamat miért is díszítem fel...

5 megjegyzés:

LaceE írta...

miről beszélsz? Én nagyon szeretem a "feldíszített" oldalaidat. És imádom a fotómanipulációidat is. Mondjuk hozzám is egyre közelebb áll az :)

szrjudit írta...

Én is belesodródtam a fotómanipulációba, csodákat lehet vele tenni :D És tetszik ez az új Ányi stílus.

Noncsi írta...

Miért írod ezt? Miért távolodnál a scrapbooktól? Annyira szép oldalakat tudsz készíteni, mindig megcsodálom őket!!! :)
Egyébként a fotómanipuláció engem is nagyon vonz csak valahogy soha nem jön össze, a végeredmény nem olyan mint ahogy én szeretném.

Rucola Designs írta...

Szerintem is szuperek a manipulák, meg az oldalaid is. Az is egy stílus, hogy kevés a díszpinty rajta! :) És milyen klassz stílus! :)

Krisz írta...

Nagyon szép lett! Remélem hamarosan megosztod velünk, hogyan készült a fotó mögötti megoldás! Szerintem ez még bőven scrapbook!:)