Oldalak

2010. május 21., péntek

Mosolyogj!

Lisete általában olyan kis lágy készleteket gyárt, de most! Ez tényleg csupaszín lett! :-)

És az oldalam:
Felhasználtam:
liseteScrap: Colorful flavours (hamarosan... talán már holnap!)
Kapható a Miss Tiina-nál :-)

És még:
20-23. között minden Lisete készlete féláron kapható

És még mindig:
Lisete blogjáról egy szuper blog-hopban találhatod magadat! Mutatom Lisete részét:
Mondtam én, hogy érdemes benézni hozzá! :-)

***
És még:
jajj, olyan jó megjegyzéseket kaptam ehhez az oldalhoz a DST-n! Ráadásul: GSO, ami velem ritkán esik meg, konkrétan ez a 3. oldalam és annyira örülök neki! Fülig ér a szám :-)

2 megjegyzés:

LaceE írta...

Nem véletlen a GSO :)
Eszméletlen szuper oldal lett. A fotót is nagyon jól elkaptad :)

Osli írta...

Hatalmas grat a kiemeléshez! Imádom én is az oldalad, nagyon szuper lett!