Oldalak

2010. május 23., vasárnap

1. action PS-sel

Az utóbbi pár napban sokat nézelődtem fotós blogokon és ismét rájöttem arra, hogy nálam a scrapbookban milyen fontos szerepet is tölt be a fotó és hogy igen, NEKEM ezt ÍGY KELL csinálnom.
Egy csomó új külföldi blogot is felvettem az oldalsávba, mind olyanok, akik hasonló jellegű oldalakat készítenek, mint én: klassz fotó, kevés elemmel. Ezenkívül beállítottam a bloglista megjelenését úgy, hogy csak a 25 legújabban frissített címet mutassa, mert igen hosszú a listám és így rövidítek vele :-)
A fotós blogokon persze találtam egy csomó actiont is, amiet szépen lementegettem (meglepetésemre alig valamekkor a méretük, van, ami még az 1 kB-t sem éri el, de a legnagyobb, amit elmentettem, 1,4 MB, szóval, asszem, fanatikus gyűjtővé lettem, mert nemcsak maga az action hatása, de a mérete is vonzó (és az én öreg gépemnél ez nem hátrány...) )
Úgyhogy tegnap este a PS társaságában telt el (a Gimp nem ismeri fel az .atn fájlokat, ami az actionök kiterjesztése). Szerencsére szorgalmas és rendes kislány voltam, mert a megnyitott actionöket azonnal abc-szerint rendszereztem és jópár actionnak nevet is adtam (szerencsére volt olyan is, aminek már rendes neve volt). Szóval, este folyt a próba és futottak az actionök.
Készült eg ykép, ami különösen tetszik, ebből készült is scrapbook-oldal. Lehet, hogy ez lesz a fotókönyv utolsó szimpla oldala, majd meglátom.
Felhasználtam:
ValC Design: Snail Mail

3 megjegyzés:

T írta...

wow, nagyon szuper jó!!!!

Janka írta...

nagyon jó kis action! bár nekem az előző piros a kedvencem! az annyira tüneményes a jópofa kommentároddal ;)

Krisz írta...

Szupi oldal! Vérzik a szívem, hogy a GIMP nem ismeri fel az ilyen file-t :)