Oldalak

2009. november 5., csütörtök

Scrapbook napok: 5. nap

Ma három kihívásra készítettem oldalt a Scrapbookozz velünk fórumára .
Az első mollee - Válassz hármat kihívása, melyben 10 megadott elem közül kellett hármat kiválasztanunk, amiket felhasználtunk az oldalunkhoz.
Ezeket választottam: madár, fekete-fehér fotó, kockás papír. És az oldalam:
Felhasználtam:
EvaMarina - What a hoot!
Dido design - Colorful notes
Collab - Delight

Itt található a képem a galériában :-)

A második kihívás a Mindent magamról sorozat, melyben kedvenc hobbinkat foglaltuk oldalba.
Nekem ez még mindig a keresztszemezés, annak ellenére, hogy mostanában csak elméletileg hímeztem :-)

Felhasználtam:
DreamBigDigi - Homestead harvest (hamarosan)

Itt található az oldalam :-)

Aztán volt egy 'Embertelen kihívás' is, ahol Kovaxka volt a házigazda. A kihívás lényege, hogy ember nélküli oldalt gyártsunk és ehhez a WA-pakkból használjunk fel egy WA-t. Én egy mozdonyos képet készítettem:
Felhasználtam:
Rucola Design - Hard feelings
WA - RD

Ide tettem a galériába :-)

És ma nagyon termelékeny voltam.. készült ám még képem :-)
Ezek a Cewés naptárból (mutatom egyben és külön is):

Felhasználtam:
krisssz - naptár 2010
elash tavalyi karácsonyi készlete
rainbow - Christmas
Kitty Chen - Magical swirls

És végre egy oldal, amit nem kihívásra gyártottam és nem CT-munka, hanem csak úgy, mert ilyen kedvem volt :-)

Felhasználtam:
Snoopy: New beginnings

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Én ma kommenteléssel töltöttem az időt! :D Így itt és most csak globálisan gratulálnék, de nagyon! Imádom a munkáidat! :)

LaceE írta...

Jó sok oldalt készítettél. Nagyon ügyi vagy. Kedvencem a hobbis oldalad, az elemek közül pedig a kis szarvas :)

Osli írta...

Állati szuper oldalakat csináltál!
Én a naptároldal jobb felét jegyezném meg, az akár üdvözlőlapként is simán megállja a helyét.