Oldalak

2009. november 5., csütörtök

Naptár 2010-re

Bouille már a jövő évre készül és egy szuperséges template-csomagot készített, amiből akár naptárt is lehet készíteni. :-)
Mindegyik template két méretben van, valamint maga a naptár része és a hónapok nevei 10 nyelven, persze, magyarul is.
Én most két oldalt készítettem el, a júniusin a Soma, a júliusin a Keve van, merthogy ekkor van a szülinapjuk. Próbáltam kb ugyanolyan oldalakat készíteni, nehogy civakodás legyen belőle. A Soma a macskákat szereti jobban, a Keve a kutyákat, ezért így választottam kiegészítő elemeket. Nem akartam sem nyári, sem szülinapos képeket, hanem olyan 'általánost', ami nemcsak az adott hónapban jó :-)
Na, sok beszédnek sok az alja, mutatom a naptárkáimat:


Felhasználtam:
Bouille - Calendar 2010 templates
ial - Get kitty, Get doggy
papír: ValC Design - BI Kit May I
virágok, fű: Dido Design - Paperflower
fa: MBatton - For the birds

Nincsenek megjegyzések: