Oldalak

2009. május 19., kedd

Visszamondtam és új helyen leszek

Visszamondtam az egyik csapatnál a CT-tagságomat.
Nyomasztottak a készleteik, nem tudtam velük mit kezdeni, olyan öreges, masnis-szalagos-csipkés dolgok, kínszenvedés volt velük dolgozni. Se a színvilág, se a kellékek, de még a papírok sem nagyon jöttek be. Benne volt a "megállapodásukban", hogy bármikor visszamondhatom, hát én kevesebb mint egy hónap elteltével meg is tettem.
Tegnap lemondtam és nagyon megkönnyebbültem.

Viszont továbbra is három helyen leszek CT-tag, Eva Marinánál, DremaBig-Cherinél és a legújabb, Manda. Hamarosan kibiggyesztem a villogójukat is a blogomra, csak megvárom, míg Eva-nak is lesz. Aztán jön az új blogbunda is... várom is meg nem is, hogy feltegyem, de lehet, hogy majd cserélgetem a mostanival.

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Nagyon jól tetted szerintem. Nem örömből szkreppelni nem érdemes. És gratula az újhoz! :)