Oldalak

2009. május 19., kedd

A fülbevalóm

Krissz 2. heti kihívására készítettem ezt a képet.
A feladat a következő volt:
Az eheti feladat az lenne, hogy készíts egy olyan oldalt, akár nagymamáról, vagy másról, akit nagyon szerettél, és már nincs köztünk. Rajta lehet a személy fotója is, de a központi valami más legyen, mint például nekem a cikóriakávé . Tudom, hogy nem könnyű a feladat, nekem sem lesz az, ha nekiállok elkészíteni. Remélem, azért van kedvetek ebben a kicsit elgondolkodtató játékban is résztvenni. Kíváncsian várom:)

A kép a kedvenc fülbevalómról szól:

felhasználtam:
papír, keret, fríz: ange
kő: abcdelf
többi: julydesign - summerscent

3 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

jól végrehajtottad a feladatot! Szeretem az ilyen emlékezős oldalakat! Kicsit sem vagyok szentimentális, ugye? :))

Rucola Designs írta...

Nagyon tetszik képileg és gondolatilag (úgy szakmailag mint emberileg, ha-ha-ha)! Kedvencem a kó a bal sarokban. Ugye nem lep meg, hogy nekem is van ilyen fülbevalóm a kő nélküli változatból?! :))

Ányi írta...

Komolyan, Kovaxka?! Ezért különösen imádlak! :-)