Oldalak

2009. május 26., kedd

Turmix

Ugye, nem felejtetttétek el, hogy Cheri tündéres készletének második része ma ingyen letölthető? És persze Ellay-nél is.

És találtam ma egy ilyent is a tegnapi gyümölcsös könyvecskéhez - ültetőkártya szülinapra, ja és megvan: itt leltem :-)


Akit érdekel a CT-tagság, érdemes ide bekukkantania :-)

Aki hagyományosban utazik annak pedig ez biztosan felkelti az érdeklődését!

Natural beauty papírok barna-narancs-lila színben Vicki-nél :-), huhh, én már előre imádom őket!

Macskaimádóknak pedig ezt tudnám ajánlani. A mütyüröket lehet vasárnapig letölteni. Mijáááú! :-)
S ha mindez nem lenne elég, ajánlom a Gimp-es blogomat, ahol leírtam, hogyan készítem el a kedvenc vetett árnyékomat.

Na jó, aki ilyen kitartó volt, hogy eddig elolvasta, annak megmutatom a másik Jankás menyasszonoys oldalt, amiből a qp-t is készítettem. Íme:
Felhasználtam hozzá:
DreamBigDigi - Summer wedding

Jó szórakozást és további jó scrappelést :-)

Nincsenek megjegyzések: