Oldalak

2009. május 25., hétfő

Hat fiú

Krissz 3. heti kihívására készítettem ezt a képet. Csak egy mozaikot használtam fel, de ennek a színe olyan jól passzol a papírokhoz, nem akartam más színeket behozni.
A kép két éve készült, mikor Keve első szülinapját ünnepeltük. Mivel ez egy fontos esemény volt, összegyűlt a család anyukáméknál Marcaliban: öcsémék Budapestről, férjem szülei Óvárról, és mi is Budapestről (utána pár hétre rá költöztünk el Óvárra). Ritka pillanatok, ikor így együtt vagyunk... rengeteget fényképeztem, mindenkit mindenkivel; amit most választottam, ezen a képen a családból a hat fiú, fiatalok és kevésbé azok.
Sorrendben: férjem Kevével, Soma, apósom, öcsém, apukám.

Felhasználtam:
Mozaikok: cewe - kit guell
Alpha: EMarina - Liko no other

Minden más: kit flower power by timonuette

1 megjegyzés:

Unknown írta...

jók ezek a finom színű papírok, tényleg jól passzol a mozaik hozzájuk :)