Oldalak

2014. december 18., csütörtök

December napjai 12.

Egy oldalt készítettem csak el, a többinek (tegnapi és mai) a képeit még meg kell szerkesztenem és elő kell hívatni. Remélem, holnapra készen lesznek! 

December 16:
A tegnapi oldalamról a gyűrűknél átnyúlik egy kis darab papír, ezért ugyanazt a mintás papírt a két álló kép közé is betette. Középre egy fehér lapra felragasztott matrica került, ez alá egy 'tag', amire kétféle pékzsineget kötöttem (ezeket hátul le is ragasztottam, nehogy lebomoljanak).
A lap mintája adta a hópelyheket, ezért került rá pár pihe. No meg egy karácsonyfa, hisz 17-én, azaz holnap (persze csak ehhez az oldalhoz képest holnap) megyünk fát nézni, de mivel a gyerekek még mindig azt hiszik, hogy a Jézuska hozza a fát, ezért egy ilyen naplóba ezt nem lehet leírni :)

Egy közelebbi fotó az oldal közepéről:

Került egy kis pótlap is az albumba, ennek az egyik felén a 17-i dátumot "rejtettem el". Cérnás és anélküli chipbord , matricák, pecsétek és zselétollas cirkafirka került a lapra.

Itt van közelebbről is:

Ez pedig a pótlap másik fele. KÖzépre egy nagy matricát tettem, amire zselés tollal írtam, de katasztrofális lett a végeredmény, mert nem akart rá rendesen fogni, aztán meg elkenődött. A fa csillagokat meg a dátumot szintén filccel rajzoltam körbe.
Folyt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések: