Oldalak

2009. november 12., csütörtök

Grunge alpha

Bouille most a 2010-es naptárjához használt betűkből készített egy csomagot Grunge alpha néven:

Több képet is készítettem, melyek közül párat már láthattatok - de most megint az összes, hogy egyben is meglegyenek:
Felhasználtam:
ányi - Template17
Jopke - Claiytin
Bouille - Grunge alpha

Felhasználtam:
RucolaDesign - Autumn dreams
Bouille - Grunge alpha

Felhasználtam:
Bouille - Grunge alpha
Dilo - Monia

Az alpha kapható a ZigzagScraps-nél.

5 megjegyzés:

LaceE írta...

A Termékismertetős oldaltól szétestem. Mekkora ötlet már :) De a többit is nagyon szeretem :)

Osli írta...

A harmadik oldalad nekem eddig kimaradt, de nagyon imádom. Mekkora ötlet :D

Osli írta...

A harmadik oldalad nekem eddig kimaradt, de nagyon imádom. Mekkora ötlet :D

Krisz írta...

A harmadik oldal valóban nagyon ötletesre sikerült. Persze többi se kutya ....

Eszter(beszteri) írta...

Hát ez az utolsó kép valami csúcs! Szenzációs vagy! :)