Oldalak

2014. december 19., péntek

December napjai - Keve albuma

Eredetileg magamnak kezdtem el ezt a könyvet, hogy átalakítsam December napjai albummá. Mikor aztán a lapok kitépkedésével és az elején pár oldallal készen voltam, jött valaki :) és elkunyizta tőlem. Megkapta :)
November utolsó hetében együtt díszítettük ki az oldalakat, mindenféle itthon fellelhető maradék anyagokból. Ragasztottunk, vágtunk, kapcsoztunk, téptünk, dekortapasztoztunk, és december elsejére el is készült a napló. Jó vaskos lett :)

Ilyen az eleje:

És ilyen vastag, nem is lehet rendesen becsukni. Ráadásul az eleje meg a hátilja tele van még mindenféle beragasztható dologgal:

Megmutatok néhány belső oldalt is. Eredetileg mindegyik fehérrel lett volna lealapozva, de aztán Keve rendelt pirosat, sárgát, barnát stb.
A számokat az adventi zacskóról vesszük le és ragasztjuk be. Minden naphoz felírtam egy kis befejezendő mondatot, amit az urban:eve oldalról szedtem. Egy üres darabka papír is beragasztottam neki, hogy legyen hova befejezni a mondatot :)

Hát ilyen kis összevissza vegyesfelvágott ez az album, de Keve nagyon szereti. Reggel elolvassuk, mi lesz az aznapi mondat és suli vagy vacsi után megírja.




Hát, így alakul a gyerekalbum, szerintem jó kis emlék lesz mondjuk 10 év múlva.

1 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nagyon tetszik, az ötlet is és az album is! Jövőre én is valami ilyesmi kreatívkodós - albumkészítős dolgot szeretnék a csajsziknak az adventi naptárba. Eddig felragasztható képecskékre gondoltam, de a befejezendő mondatok is nagyon tetszenek! :)