Oldalak

2014. június 7., szombat

Családunk

Ezt a címet adtam annak a scrapbook-oldalamnak, amit a Scrapfellow-on futó eheti kihívásra készítettem. A feladat: körözzünk :)
Bevallom, magam sem hittem volna, hogy időre elkészülök vele! De nagyon hamar összeállt az oldal; mutatom, milyen lett.
A háttér egy Ikeás papír, amire akrilfestékbe mártott gurigával, kupakkal és buborékos csomagolóval pecsételtem véletlenszerűen. Erre jöttek az aranyszínű ragasztópöttyök, és a pöttyök dekortapaszok.
A gyerekek képeihez a tollakat már régebben megcsináltam (a Didónál látott aranyozott tollak annyira megbirizgálták a fantáziámat, hogy muszáj volt kipróbálnom!), most került alájuk tortapapír, aranyozott rács, selyemszirom, fehérre festett SF-os inda illetve az alsón ott díszeleg a tavaly a Csodalevél keretében az  Izzie-től kapott csodás díszecske is!
A végén 1-2 piros díszt is ráragasztottam és lefújtam pár helyen ezüstös glitter misttel is. Hát, ilyen lett. 
Köszönöm a feladatot, örülök, hogy megcsináltam!







Nincsenek megjegyzések: