Oldalak

2012. július 9., hétfő

A teáról - Cewe 163.


A múlt héten a Cewe kihívására én is jöttem egy oldallal, méghozzá a Kevének készített fotókönyvből neveztem be egy oldallal - majd sorra kerül az is egyszer. Na, de, ráadásul krisssz engem sorsolt ki, így az A5 boltjában kiköltekeztem magamat :) Köszönöm! Lejjebb mutatom, miket vettem.
***
Ezen a héten a feladat a Cewén: oldal fénykép nélkül és idézettel. Én a teáról kerestem egy idézetet:
"Nem tudom, magának mi a véleménye, de szerintem a tea az egyetlen tiszta ital. A többi mind gyanús, vagy a nemiséghez van valami távoli köze, vagy hosszú és lassú tűz érte őket, mint az égetett italokat vagy a pörkölt kávét, vagy erjedtek, mint a bor, de mindenféleképpen elveszítették eredeti ízüket és illatukat. A tea viszont mindvégig azonos maradt önmagával."
Moldova György
Az oldalam pedig:

Ezeket vásároltam:


A harmadikat használtam fel az oldalamhoz.

Nincsenek megjegyzések: