Oldalak

2012. március 20., kedd

Maison nr 7

A kész hímzést már mutattam a másik blogomon, de most ezúttal itt is helye van, mert scrapbook-oldal készült belőle. Nem is akármilyen! :)
Történt ugyanis, hogy Fabienne-nel véletlenül egymásra találtunk megint. Régebben CT-tag voltam nála, nagyon szerettem és szeretem a stílusát, az egyéniségét és a sablonjait. Aztán egy családi tragédia miatt felhagyott a blogolással, de szerencsére nemrég megint újrakezdte és megkért, legyek CT-tag nála. Ugyan visszamondtam jópár tagságot, de neki nem tudtam (és nem is akartam) ellenállni, szóval megint együtt, hurrá!
Ez az első új-oldalam nála... pakoltam rendesen. A sablon a blogjáról letölthető freebie!

továbbá:
papírok: AASPN - Art play, Rainbow - Easter, ValCDesign - This smile, DreamBigDesign - Cherish, Dido: Fresh love
ecset, csipke: Dido - Fresh love
rózsák: Rainbow - Fall, Easter, Golden age, RedIvy - Wild Flowers collab
virágos maszk: Laurie Ann - Wild Flowers collab
levél, lepke: DreamBigDesign - Harvest
ecset: Mörjike - Paint accent



Nincsenek megjegyzések: