Oldalak

2011. július 20., szerda

Balaton

A SB.hu Virágba borultunk c. kihívására készítettem ezt az oldalt. Kötelező elemként 3 db átszínezett virágnak kell rajta lennie. Van is rajta 3 virág, nem túl nagyban. A kép jobb szélére valami légieset szerettem volna, ezért jött oda az a kis finom fátyolos fehér virág, aztán bedurvultam, és a végén már csak kapocs, nagy böhöm varrások és cellux került rá. Most az egyik kedvencem :)

Credits:
Agnes Biro by Mörjike: Tape it easy, Basic stitches vol1, Linen line2, Renewed spirit (collab Jankával)
ValC: Snail Mail
DidoDesigns: Time Machine, Draw your dreams

7 megjegyzés:

Minyu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Minyu írta...

Igazi Ányis Naffotós! Jól áll neked, ha bedurvulsz!

kreatívhit írta...

Pompás lett!

Rucola Designs írta...

Szuperrrr!!!

Osli írta...

Visszanéztem pár bejegyzésed és sok szépséget láttam. Nagyon el vagyok maradva nálad! :(
További szépséges oldalakat és kellemes nyarat kívánok nektek!

Krisz írta...

Nagyon szépséges, ötletes oldal! :)

Janka írta...

nagyon jó! ezek a fiúk annyira fotogének, hogy hihetetlen!!! :D ilyen képekből én is ilyen nagyfotós oldalakat készítenék csak :D
szép az a virágkompozíció rajta - imádom a visszafogott színeit.