Oldalak

2011. január 22., szombat

Belle + freebie

Cheri néminemű babázás után ismét készletgyártásba fogott!

Két oldalt készítettem, egy kétképeset meg egy egyképeset, de ez tkp. lényegtelen is, mert minhárom képen én vagyok. Egy kis gyakorlat a duplaQP-k gyártására, ki tudja, mi lesz belőle :)


***
Szóval, Cheri a készletei mellé ezentúl DP-ket szeretne adni ajándékba és most a CT-tagok vetélkedhetnek, ki legyen a szerencsés 'QP-maker'. A feltétel az volt, hogy 4 kép legyen az oldalon (anyám, de távol áll tőlem, hogy ilyent készítsek magamnak - na jó, hacsak nem heti összefoglalóról van szó) és így módosítottam az előző oldalt. Ilyen lett:

Letölthető innen :)

DOWNLOAD HERE

Igen, határozottan díszesebb, mintha magamnak készítettem volna :)
A CT-tagok közül az lesz a szerencsés nyertes, aki QP-maker lehet, akinek a legtöbben letöltik a freebie-jét. Lehet róla blogolni, csiripelni, megosztani, de mivel nekem csak blogom van, maradok az itteni hírdetésnél. :) Szerencse fel! :)

3 megjegyzés:

5Star Digital Scrapbooking írta...

love the new kit thanks so much for the lovely gift

I'd like to invite you to promote your site our Digital Scrapbooking Topsite

Osli írta...

Nagyon szép!

szrjudit írta...

Letöltöttem,nagyon szép, drukkolok! :D