Oldalak

2010. augusztus 26., csütörtök

Maszatjancsi

Didó megint olyan template-kat készített, amelyek már majdnem gyorsoldalak és olyan szép díszítések vannak benne, hogy csak na!
A bal felsőt választottam, meg egy tavalyi képet a Kevéről. Azt írtam rá: 'bármikor bebizonyítom, hogy én vagyok a világon a legnagyobb MASZATJANCSI!'
Felhasználtam:
Dido Design: Feel the line page templates XIII. - green days add on
Kapható az A5-nél :) - most akciósak a legújabbak + tessék bekukkantani Didó blogjára is: kupon, freebie vár benneteket! :)

4 megjegyzés:

kreatívhit írta...

..hát azért akad még versenytárs bőven:))

Tinci írta...

Édes ez a maszatjancsi! Szuper az oldal!

T írta...

óó micsoda fotó!!!! és nagyon jó kis oldal!!!:D

Lululu írta...

Nagyon tündéri fotók és szuper lett az oldal! De szerintem Lórival osztoznia kell az első helyen Kevének. :)
Írtam neked egy kérdést a fotókönyves(jún.15-i) bejegyzésedhez, de nem tudom, mennyire olvasod ennyire visszamenőleg,úgyhogy inkább itt is megkérdem: Mekkorában készült a fotókönyv? Csak mert lassan-lassan én is készen leszek az elsővel, és nem tudom, mekkora méretnél érvényesülnek jól a fotók. (Tudod, én is sokfotós oldalakat gyártottam).
Köszi előre is!