Oldalak

2010. augusztus 5., csütörtök

Egy oldal magamnak...

... jó lesz emlékbe :-)

Itt a szöveg:
"Elteszem ezt az oldalt emlékbe magamnak, ugyanúgy, mint ötévente karácsonykor a dióba zárt titkos kívánságainkat... milyen furcsa lesz 30 év múlva, nyugdíjasan visszatekinteni a mostani önmagamra, akinek az éveibol két nagykorú is kitelne már, hogy jééééé, ilyen voltam fiatal koromban, fiatal anyukaként, tanárnéniként, mikor kicsik voltak még a gyerekek, én meg barna hajú, ránctalan ányika"

És amiből készült, nem hiszitek el, de szinte alig más, mint 1-2 template Didótól! Olyan szépek, hogy szerintem önmagukban is simán megállják a helyüket, én is alig pakoltam hozzájuk valamit.
Felhasználtam:
Dido Designs: Fell the line pack XIV
Dido Designs: Draw your dreams (hamarosan)
Kapható az A5-nél :-)

8 megjegyzés:

altalena írta...

Imádom az oldalt, és hogy ilyen kis emlékeket raktok el a jelenből! Én is így voltam vele, hogy ezek a template-ek annyira gyönyörűek magukban!:D

Tinci írta...

Nagyon klassz let az oldal, emlékezni meg milyen jó lesz egyszer!

Kata írta...

Annyira jó ez az oldal és amiket írtál hozzá!

kreatívhit írta...

Tényleg szép Didó készlete.Jó ötlet volt ez a "magamnak" kép.Jól sikerült.

icka írta...

annyira ányis, annyira klassz!
baromi jó lett!!!

Krisz írta...

NAgyon finom, nagyon szép! :)

Rucola Designs írta...

Zseniális! Te kis csitri! :)

éva judit írta...

Mosolygos oldal:)és a készlet is mosolyog rám:)!