Oldalak

2010. július 1., csütörtök

Virágoskert

Lisete egy fantasztikusan szép készlettel jelentkezett ma. Sajna az előnézetin nem látszik, hogy milyen csodás elemek vannak a készletben, mintha festve lennének, egyszerűen gyönyörűek!
És az oldalaim, kissé mások, mint amiket szoktam:
Keve virágot szed:
Én a névnapomon (érdekes, hogy ez az oldal pont egy nappal előtte készült, hogy bekerültem volna Didóhoz :-) ):
Felhasználtam:
LiseteScrap: Tiny garden
Kapható a Scrappity-doo-dah-nál és a Digiridoo-nál :-)

Liseténél
pedig ezt a szép kis freebie-t tölthetitek le:


3 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű oldalak, mindkettő nagyon tetszik! :)

Rucola Designs írta...

Hű, nagyon szépek lettek, wow! :)

Janka írta...

nekem is tetszenek ezek a könnyű, tavaszias oldalak. néha jó egy kis változatosság :)