Oldalak

2010. június 9., szerda

Leadtam a rendelést!

Jajj, olyan kiváncsi és izgatott vagyok! Ma leadtam a fotókönyv rendelésemet! Krissznek ezúton is köszi a segítséget, mert minden simán ment!
Szóval, a gépemen már itt volt az adott Cewe-program és ugye a könyvbe szánt képek. Megnyitottam a programot, regisztráltam magamat, majd elrendezgettem az oldalakat. Örültem, hogy mindegyiknél mosolyog a zöld szmájli, ami azt jelenti, hogy jó a kép minősége, megnéztem az előnézetit és szerintem ott is jó, aztán kosárba tettem és elküldtem. Remélem, 10 napon belül kézbe foghatom! És csak ide kell érte menni, nem messze tőlünk át tudom venni. Szóval, ez itt a reklám helye, na meg a puding próbája. :-)
Ha kézbe kapom, mutatom. :D

2 megjegyzés:

krisssz írta...

Ezek szerint minden rendben ment:)) Hú, én is izgulok, és majd lesem, hogy jelentkezel:)

LaceE írta...

Hatalmas élmény kézben tartani a saját könyvedet. Amikor kiveszed a borítékból, a torkodban dobog a szíved és amikor kinyitod és bekötve látod a saját kezed munkáját, az olyan érzés mintha az első sorból hallgatnád Ákos koncertjén, hogy "Végre..." :)