Oldalak

2010. május 29., szombat

Virággyűjtés előtt

Rainbow-Kata új template-jével végre megint egy olyan oldalt készítettem, ami a 'csak úgy' kategóriába tartozik. Ez azért esett különösen jól, mert az utóbbi időkben elég sok oldalt készítettem, amiket még nem lehet mutatni és még van is egypár készlet, aminek neki sem álltam.
Előre szólok, hogy június elsején bejegyzés-hegyekkel jövök, mert akkor nyit majd újra a ScrapInsider (és most azt hiszem, mégiscsak CT-tag maradtam ott(?)), új készletek és akciók lesznek, aznap indul egy blogtrain is, meg még lesz pár készlet, amiket mutizni lehet :-) No, de addig is íme az oldalam:Felhasználtam:
Rainbow design: Template photobook
Margote: Add-on bavardages

4 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű oldal lett, imádom a sablont, imádom a fotót, és imádom a színeit! És kíváncsian várom az elsejei bejegyzés-dömpinget... :D

LaceE írta...

Nekem ez az oldal eszméletlenül tetszik. Olyan jó, hogy Te is mindent lefotózol és így mindig valami szuper oldal kerülhet az emlékek közé :)

Török Ágnes írta...

Megérkezett a csomag?

icka írta...

imádom, irtó klassz!!!!