Oldalak

2010. május 31., hétfő

Memories

Szóval, akkor most a csapból is a ScrapInsider ... merthogy holnap nyit! Akkor kezdem :-)
Timo is új készlettel jelentkezik, s hamarosan még eggyel... Annyira szép! Nézzétek:
nagyon tetszik, mert lányos és fiús oldalaknak is jó, rengeteg lehetőség van benne. Én két fiúsat gyártottam (a többi klafa oldalt Timo blogján nézhetitek meg):


Felhasználtam:
Timo Design: Summer romance
Kapható a ScrapInsider-nél :-) - akciós, 20%-kal minden olcsóbb :-)
Great discounts.
All os Timo's products are available for two weeks with 20% discount!

Jó hír, hogy a készletet meg is nyerheted, csupáncsak egy megjegyzés az ára s aztán hátha melléd áll a szerencse :-)
***
Leave by Timo a comment and win the kit. Deadline, midnight next Tuesday. Good Luck!!!!

És még egy fantasztikus lehetőség: bekerülhetsz Timo csapatába, mert csapattagokat keres!
Ui: igen, nem is dicsekedtem még vele, hogy én is a csapatába tartozom, yess! köszi, Timo! Sok sikert az új boltban és sok szép készlet(gyártás)t kívánok!

1 megjegyzés:

T írta...

Drága Ányi!!! Én köszönöm!! Az oldalakat és jókívánságokat is!!! És külön öröm nekem, hogy nálam vagy!!!!