Oldalak

2010. május 1., szombat

Mai termés

Ma este aztán belelendültem, és barkácsoltam egypár oldalt. De még mindig nem értem utol magamat - nem értem :-)
Legelőször a SV-n Rainbow kihívására készítettem egy mesélős oldalt (a többi oldalt, amit a kihívásra készítettek, itt nézhetitek meg):
Felhasználtam:
Rainbow: Template story
Page One: Queen party
Kapható a ScrapInsider-nél :-)

Ezután jött egy 'kötelező' gyakorlat, bár ezzel is késésben vagyok. Avdesigns-annelies új készletével:
Két oldalt barkácsoltam:

Felhasználtam:
AvDesigns: Family
(az 1. képhez: Grunge overlay freebie by Timo (köszi!),
a 2. képhez: AvDesigns: tmp #7)
Kapható a ScrapInsider-nél :-)

És az utolsó csak úgy, magamnak, magunknak:
Felhasználtam:
3pp: Guide_no1, Summer_mini2

2 megjegyzés:

LaceE írta...

Mennyi szép oldal :) A bukfencjancsis a kedvencem :) Annyira csúúúúcs :)

Osli írta...

Jujj, de nagyon szuper oldalak. Nekem az utolsó a kedvenc, de mindegyik imádék! :)