Oldalak

2010. február 8., hétfő

This face - your smile

Nem titok, mennyire imádom Jopke képeit, stílusát és lényét :-) Ezért különösen megörültem,hogy a blog4scrap-en most ő a vendég és a kihívás témája mi is lehetne más, mint az egyik képének a liftelése.
Az eredeti kép:
Az én liftelésem:
Iszonyat sokat dolgoztam vele! Általában 15-20 perc alatt készen vagyok egy-egy oldallal, de ez több órába telt :-) Az eredmény sem lett túl tökéletes, mert sokkal nyersebb, durvább, mint az eredeti kép és a készítése közben is nagyon éreztem a technikai hiányosságaimat (ecsetkezelések, elmosások). De ennek ellenére azért tetszik ám :-)

Felhasználtam:
mintás papírok: DreamBigDigi - Vintage Flourish, Witches brew
gombostű: 3paperpeonies - Neutral
maszatolások: Jopke Design - Caitlyn, Quincy
betűk: DreamBigDigi - Vintage Flourish
kutyus: RucolaDesign - Jungle Friends
süti, alma: DreamBigDigi - Kitchen
varrás: DreamBigDigi - Who is ready for school

4 megjegyzés:

Kriszta anyu írta...

Fú, ez nagyon jó lett.

Én is imádom Jopke stílusát, nagyon bele sem merek kezdeni.

ilgya írta...

hú de gyönyörű lett! nekem nagyon tetszik!!!

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű lett! :) Drukkolok neked! (Amúgy ez a kép nagy kihívás ám, verseny kívül én is készülök liftelni, mert szeretem, és mert nagyon nehéz! :D)

szrjudit írta...

Ányi, szuper lett, én is imádok liftelni, annyit lehet tanulni belőle :)
Köszi az oldalt! :D

Blog4scrap/Judit