Oldalak

2010. február 21., vasárnap

Love... a lot

Erre a készletre már régóta fájt a fogam:
Amikor megjelent a ScrapInsider-nél, olyan sok CT-tag választotta, hogy ezzel dolgozik, hogy én inkább kimaradtam, mert más készletekkel is foglalkozni kell, nemcsak a kedvencekkel ;-)
Így aztán most kikapcsolódásként, a magam kedvére barkácsoltam vele és ez lett belőle:

Felhasználtam:
Jpke Design - Love a lot
Kapható a ScrapInsider-nél :-)

Ide kattintva pedig az akciós készletek között lehet böngészni (pl. Timo legújabb készlete, a Sweet pink is akciós, meg az egyik kedvencem, LittleAngelDesign Savanah-ja, amiből duplaoldalt is készítettem és ennek az egyik oldala ráadásul a SU hírlevelében meg is jelent, woww! ;-) )

4 megjegyzés:

LaceE írta...

Látszik az oldaladon, hogy nagyon bejön a készlet. Az amúgy is szuper oldalaid közül ez szerintem kiemelkedő :)

Eszter(beszteri) írta...

Ányi, ez gyönyörű! Nekem most ez a kedvencem tőled. Ha tudnád, hogy mennyit próbálkoztam, hogy felhasználjam ezt a sweet-es elemet, de sehogy nem jött össze... :D Van még hová fejlődnöm. És itt is gratula a kiemeléshez!!!!!!!!!!!!!! :)

Rucola Designs írta...

Hát ez milyen szép má, imádom! :) Cuki a madárka! :)

Janka írta...

Ó, ez nagyon szépséges lett! :) gyönyörű elrendezés, szép színek...