Oldalak

2010. január 9., szombat

Néhány négyzetcenti + ráadás

Egy nemrég megjelent készletet szeretnék mutatni most nektek, amit a ScrapInsidernél találtam, tudjátok, a kincsesbányámban :-)
Little Angel Designs - Always:
Találtam egy eléggé elfuserált képet magamról és ezzel a készlettel próbálom leplezni, hogy a kép milyen rossz. Nem az a baj, hogy kócos vagyok rajta, hanem hogy a fényképnek tényleg csak ez a pár négyzetcentis része használható úgy-ahogy.

Már napok óta készen van ez az oldal, és azóta sem tetszik... valahogy olyan mesterkéltnek érzem, nem tudom, miért... de azért megmutatom.
Kárpótlásként van egy másik oldal is ugyanezzel a készlettel, ami ugyan minimál, de ettől függetlenül, vagy pont ezért: nekem naon teccik :-)

Felhasználtam:
Little Angel Designs - Always
Kapható a ScrapInsider-nél :-)

5 megjegyzés:

LaceE írta...

Szerintem mindkét oldalad tökéletes :) És a fotó Rólad is jó. Az meg, hogy kócos vagy az még inkább Ányissá teszi az oldalt :)

Noncsi írta...

Hű, pedig mindkét oldalad nagyon tetszik.:)

Eszter(beszteri) írta...

Hát a második oldalad valami fantasztikus! Tudod, hogy én imádom az ilyen minimálnál is minimálabb képeket! ÉS szerintem az elsővel sincs semmi baj! :)

Janka írta...

Nekem is nagyon tetszik :) De ezekkel a kölkökkel nehéz rosszat összehozni :)

Secima írta...

Nem is értem mi a baj az első képpel. Nekem nagyon tetszik. Na, és az oldal is. Persze a második is. :)