Oldalak

2010. január 17., vasárnap

Blogdíj és filmek

Oslitól, Sabee-től, Altalena-tól, Krisztanyutól és beszteritől is megkaptam ezt a kedves díjat, és naon örülök neki, mert ez azt is jelenti, hogy a blogomat nem(csak) magamnak írom, hanem nektek is és ez jó :-)
Jók ezek a kis díjak, mert lendületet adnak az embernek, bár én általában nem szoktam lankadni :-)))
Hogy én kinek adnám tovább? Nézz körül az oldalsávban - iszonyat nehéz lenne választani!! Ha valaki új bejegyzést ír be, mindig elolvasom, úgyhogy nem név, hanem bejegyzés szerint olvasok. És köszi mindent, hogy írtok, hogy olvastok...!

Ezenkívül Oslitól kaptam a filmes stafétát is, aminek az a lényege, hogy leírjuk, melyik az öt kedvenc filmünk.
Nem vagyok egy nagy filmnéző. Ennek igen egyszerű az oka: egy tv-csatornánk van itthon, az is elég rossz minőségben fogható, másrészt meg mióta megvannak a gyerekek, nem járunk moziba. Pedig imádom a mozit... ja és most a legközelebbi 40 km-re van, Győrben...

Szóval, amiket szeretek, random módon:
Hair - nr1 és örök kedvenc :-)
Titanic - volt szerencsém még a 'nagy őrület' előtt megnézni, mikor még nem volt annyira felkapva és teccett. Amúgy a 'divatos' filmekre el sem szokam menni
Gyűrűk ura és Harry Potter összes :-)
Jóbarátok összes és Barátok közt
Robin Williams összes
És még sok más :-)

Szerintem már járt mindenhol a játék, így nem küldöm tovább konkrétan senkinek, de aki véletlenül kimaradt volna, az ne fogja magát vissza! ;-)

Nincsenek megjegyzések: