Oldalak

2009. december 22., kedd

Képeslapok

Tavaly ilyenkor még csak QP-k használatára voltam valamennyire képes a Gimppel, node azta már sok víz lefolyt a Lajtán :-) Akkor egy gyprsoldalba beillesztettem a gyerekek fotóit és már készen is volt a karácsonyi üdvözlet. Viszont idén már Kovaxka / RucolaDesign gyönyörűséges készletével, a Golden Holidayssel készítettem el a családi képeslapot, amit megkaptak a nagyszülők, dédik, természetesen kinyomtatva, postán elküldve és hatalmas sikere volt:
Ráadásul az iskola 'céges' képeslapját is én készítettem el, ugyanebből a készletből. Mindenki odavolt érte, egyrészt mert sk. fotó és ilyent még nem láttak, másrészt meg tök jól néz ki. Többen vissza is írtak a sulinak, hogy el vannak ragadtatva és micsoda szép lapot kaptak :-)
Ugyanez a képeslap más szöveggel egy másik helyről is futott 'céges' üdvözletként.

hiába no, nagyon jó az alapanyag, nekem változatlanul az egyik kedvens karácsonyi készletem. Ha neked is tetszik, most nagyon kedvezményesen megvásárolható a készlet mindhárom része egyben:
Kapható december 28-ig a MLAS-nál, most csak 3,60 dolcsiért! Siessetek!
*****

Golden Holidays Collection

$3.60 Save: 40% off

Beautiful golden collection with the colors of fall! It contains the Golden Holidays kit, the Golden Holidays Cluster and WordArt items!
Available at MLAS!

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hű, ezek gyönyörűek lettek, boldog vagyok, hogy ilyen nagy a siker! Köszi! :)

Osli írta...

Csodaszép üdvözlőlapok! Mindkettőt imádom :)