Oldalak

2009. december 11., péntek

Arany karácsony

A RucolaDesign alias Kovaxka új, szívetmelengető narancs-arany-kakaó színű készlete a MLAS és a DS3 boltocskáiba került! Szerintem az egyik leszebb karácsonyi készlet, amit idén láttam! Annyira harmonikusak a színek, nézzétek:

És az oldalaim:
egy kis képeslap-szerű szösszenet:

Tavaly a gyerekek a Pityupapával a karácsonyfa előtt:

Tényleg, azt még nem is említettem, hogy a MLAS-nál egy hétig féláron kapható ez a szépség! Ráadául van egy nagyon szép keret-csomag meg egy gyönyörű WA-pakk is, amikbe az ember elsőre beleszeret... Igazi csemege :-)

3 megjegyzés:

LaceE írta...

A készleten kívül én az oldalaidba is beleszerettem. Nagyon szép lett mindkettő :)

Rucola Designs írta...

Én is imádom, különösen a cuki tatásat! :)

Osli írta...

Mindkét oldalad imádom!