Oldalak

2009. november 16., hétfő

Újabb minimálok

És a saját örömömre scrapbookozás folytatódott az este folyamán :-)

Nehogy veszekedés legyen, hogy valakiről több kép van, itt az előző bejegyzésben mutatott kép párja, Kevéről:

Felhasználtam:
LieN: Swirly festival

Aztán nem volt megállás, mert elkezdtem bogarászni a hétvégi képek között. Van egy csomó, ahogy említettem :-) Ezen itt Keve fut felém nagy vidáman (ugyanis ők az apjukkal előrementek, én meg lemaradtam, mert egy harkályt szerettem volna lefotózni, de nem sikerült. Viszont míg próbálkoztam, a gyerekeknek intenzív anyahiányuk alakul ki és mikor végre felbukkantam, Keve azt se tudta, hogy örüljön és milyen gyorsan fusson felém). A szövegből meg végül egy kis versike kerekedett ki:
Felhasználtam:
Rucola Design - Flames of fall
WA - Sabee CW

És a végére egy embertelen kép :-) Harkály nincs a képen, csak falevél, de az gyönyörű:
Felhasználtam:
papírok: 3paperpeonies - spooked kit
maszk: Bouille - Just fall mask
dísz: LieN - Swirly festival
WA: Rucola Design - Simple things

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Mindegyik nagyon teccik, már meg is dicsérgettem az Sb-n, de a faleveleset nem is láttam! Gyönyörű!!! Köszi a wordartot! :)

Eszter(beszteri) írta...

Imádom mindegyiket! Csúcsszuperek!!!! :)