Oldalak

2009. november 2., hétfő

Scrapbook-napok: 2. nap

A második napon folytatódott az All about me - Mindent magamról sorozat, amelyben a nevünkről kellett írni.
Mivel a saját nevemet nem szeretem, ezért a becenevemről írtam. Ehhez egy nemrég készült oldalamat tuningoltam fel egy kicsit a komment segítségével:
Itt található a galériában :-)

A másik kihívás, amire oldalt készítettem, a Színes hétköznapok címet viseli. Kitétel volt legalább három fotó elhelyezése az oldalon, komment írása és esetleg a Rainbow-Kata által készített freebie használata.
Én a tegnapi (első autós) minikirándulásunkat foglaltam oldalba:
Felhasználtam:
Rainbow: Színes hétköznapok (regisztrált tagok ingyen letölthetik a SV-ről)
Itt található a galériában ez az oldalam :-)

*****

Még él a ValC által készített szuper kis free template-hez kapcsolódó kihívás a DST-n! Töltsd le a készletet, inspirálódj a már feltöltött alkotásokból és készíts te is oldalt ;-) A nyeremény... nem marad el, ha szerencséd van :-) Szerencse fel!

2 megjegyzés:

Osli írta...

Nagyot alkottál mindkét oldaladon :)

LaceE írta...

Én szeretem az Anitát is és az Ányit is (de csak nagybetűvel). Ettől függetlenül az oldal kiváló, a Dunasziget-es oldal meg, hogy is mondjam, hogy ne bántsalak meg? ÁÁÁÁÁ... nagyon tetszik :D