Oldalak

2009. november 12., csütörtök

Lila joghurt

Az elmúlt hét valahogy kihozta belőlem az alkothatnékot. Mármint hogy én is készítsek valamit... egy kis mini-készletet. Ez lett belőle:

Megkértem néhány kedves scrapbookos barátomat, hogy készítsenek vele oldalt. Csak ámultam, milyen gyönyörűségeket alkottak, nézzétek csak:
Altalena:

beszteri:


Kriszta anyu:

LaceE:

Osli:

Tinci:
Kedves lányok és LaceE, köszönöm még egyszer ezeket a szépségeket!
Aztán én is gyártottam egy oldalt:
ányi:

Végülodáig fajul a dolog, hogy collab lett belőle, Oslival :-). Mutatom Osli részét is (letölthető a blogjáról):
És az oldalam Osli részével:

Szóval, ezt hoztuk össze mi ketten :-) Ha tetszik, töltsétek le :-) Az én részem:

Letölthető innen :-)

DOWNLOAD HERE

19 megjegyzés:

Anikó írta...

Szép kis készlet, köszi!!!

Giny írta...

Nagyon tetszik mindkét rész, épp most töltöm. Köszönöm szépen mindkettőtöknek:)

Osli írta...

Ne lepődj meg, ha megugrik a nézettséged, feltettem ugyanis a DST-re a miniket ;)
Jó ötlet volt, máskor is csinálhatunk ilyet. És hihetetlen milyen szépségeket alkottak a csajok, és LaceE! Áldom a kezüket :)

Kovaxka írta...

Csodásak az LOk, lányok-fijjug!!! :) A készletek nemkülönben, gratulka! :)

LaceE írta...

Köszi a lehetőséget. Jólesett ez a lila joghurt :) Ügyes vagy :) Minden alkotónak is gratulálok szépséges oldalakat hoztatok össze :)

CBH-Freebies Search írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 9 post on Nov. 12, 2009. Thanks again.

Sabee írta...

Köszönöm, letöltöttem a Te készletedet is :) nagyon szép lett!!

eagleszem írta...

Gyönyörű lett a készleted. Már le is töltöttem magamnak! És köszi a gratulációt!

Krisz írta...

Általában a természetesség híve vagyok, de valahogy ez a lila joghurt lenyűgözött.
köszi. nagyon szép!!!!

Kriszta (hozak) írta...

csodálatos amit alkottatok! Már töltöm is. Köszi.

Digi Free írta...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 12 Nov [LA 04:00pm, NY 07:00pm] - 13 Nov [UK 12:00am, OZ 11:00am] ).

Maja írta...

Nagyon tetszik, amit csináltatok. Észrevetted, hogy a tegnapi gyűjteményébe IKEAGoddess is beletette? Büszke vagyok rátok, gratulálok!

Ruebchensmum írta...

I don't speak Hungarian, so did not understand one single word, but what I can see is a fantastic kit of bright and tender colours, perfect to scrap pictures of little girls.
Thank you dear for sharing it with us.
Regards
Corinna

Melusine írta...

Thank you so much :)

Radka írta...

Beautiful freebie, have a nice day Radka.

Sue írta...

Thank you very much for the beautiful kit! :)

thescrappywife írta...

Beautiful! Thank you!

Sztrega írta...

Nagyon tetszik a készlet! Töltöm is. Gratulálok!

clara írta...

Thank you, it is so beautiful !