Oldalak

2009. november 24., kedd

Kihívásokra

Ma este két kihívásra készítettem oldalt.
Az első a threepaperpeonies kihívására készült. A feladat az volt, hogy csak a megadott papírokkal, de bármilyen más elemmel készítsünk oldalt. Íme, egy igazi ritkaság, amin a férjem van, ráadásul prömierplánban :-) Ő így látta először ezt a fényképet, merthogy két hete Héderváron titokban készítetem róla. Teccett neki :-)
Az oldalhoz viszont lifteltem saját magamat, a Somáról készült oldalt dolgoztam át egy kicsit, de tényleg csak egy kicsit :-)

Felhasználtam:
threepaperpeonies - adore paperkit
LieN - Swirly festival

A második oldalam egy template-s kihívásra készült, melyet a MLAS fórumán találtam. Amúgy naon szeressem a template-ket és ez tetszett is, ám szokás szerint nem pakoltam tele, hanem csak úgy simán minimálosra vettem, ahogy szoktam is. Szintén Hédervár, szintén Soma (még van jópár kép a tarsolyomban):

Felhasználtam:
Template 4 by Kate
Joyce Paul - Curiosity add-on

5 megjegyzés:

LaceE írta...

Hogy is volt régen a reklámban? ja, igen: "Nekem tetszik". Én is ezt mondom. Csinálj több közeli fotót Tibiről. Marha jó lett az oldal és a fotó is. A Somás oldal szintén király lett :)

Rucola Designs írta...

Nagyom király mindkettő! Szuper, hogy Tibiről csináltál ilyen közelit. :) A Somásnál a sötét papírt is nagyon bírom! :)

Eszter(beszteri) írta...

nagyon király lett mind a kettő!!!! :)

Tinci írta...

Hű Ányi, ezek az oldalak fantasztikusan jók lettek! Férjedről nagyon tuti ez a fotó!

Kriszta írta...

Fantasztikusak lettek az oldalak.
És gratulálok az elsőhöz. :) Less be 3pp-hez.