Oldalak

2009. október 1., csütörtök

Kit Mocha Mornings

ValC már régóta nem jelentkezett, sajna mindenféle nehézségek jöttek közbe, de örömmel jelentem ismét, hogy újra alkot! Az új helye a DigitalScrap Café. És ilyen gyönyörűségesen szépséges készlettel nyit:
Mutatom, hogy (időrendi sorrendben) milyen oldalakat készítettem vele:
Soma drótkötélpályázik - a homok színéhez olyan jól passzolt ez a papír... a köröket meg amolyan lágyan libbenő aranyfuvallatocskákból készítettem el:

Ezt a gyönyörű virágfüzért muszáj volt felhasználnom egy oldalhoz. Mivel én nem nézek ki eléggé szépen és aranyosan ehhez a füzérhez (pedig próbáltam... de jó is lenne!), ezért a Soma szülinapjára meghívott egyik kislányról, Irináról készítettem képet (egyébként akkor még úgy nézett ki, hogy Irina lesz a Soma felesége, de azóta ez a csapodár gyerek az új csoportban átpártolt Hannához):


És még egy kép Kevéről, aki bőszen gyurmázik, de a gyurma nem látszik, csak az, hogy bősz :-)))
Ha tetszik a készlet, jó hír, hogy 4 QP-t is készítettünk belőle ... hamarosan jövök és mutizom őket!

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Szépeket csináltál nagyon! És király a készlet! :)

Osli írta...

Szerintem ValC áll neked a legjobban, jó hogy újra alkot, már alig vártam az új oldalaid, és volt mire várnom.
Ne szerénykedj, szerintem a te fotóddal is szuper oldal lett volna :)
Teccik amit írtál az oldalakhoz, nagyon kis viccesre vetted most :D a bősz Keve a kedvenc most.
Ja, és a fiúk már ilyenek "nőügyekben" Levente külön iskolába került a szerelmétől, mindjárt ki is nézett valakit magának. S mikor kérdeztem, hogy mi lesz a Viviennel, csak annyit válaszolt, hogy a lányok nem ismerik egymást ;)

Janka írta...

Szuper a készlet, tényleg! ;) Édeseket csináltál belőle. Nagyot mosolyogtam, mikor írtad, hogy Keve lecserélte a barátnőjét :D Édesek!