Oldalak

2009. október 11., vasárnap

Adott fotó játék

A Scrapbook.hu-n még jó régen az én fotóm is sorra került - a papával vagyok rajta még egészen parÁnyi koromban :-)
Most végre eljutottam oda is, hogy megmutassam, milyen oldalakat gyártottak vele a lányok - vigyázat! egyik szebb, mint a másik :-) ezért abc-sorrendbe teszem ide a képeket:
altalena:

baba84:

beszteri:

darinka:

DTimy:

Eralilla:

Kovaxka:

Kriszta:

Osli:

Secima:
(ezt az oldalt ráadásul megkaptam hagyományosban is (vagyis inkább hibrid), aminek naon örültem! Köszönöm, Évi!)

Totyi:

Tinci:

A SV-n itt láthatók egyben ezek a képek:-)
Kedves lányok, köszönöm szépen mindenkinek!
***
Ui: Két képpel most adós maradok, mert eccerűen képtelen vagyok feltölteni az x. nekifutás során is - később pótolom!
***
Ui2: Pótoltam :-)

1 megjegyzés:

Osli írta...

Naná, hogy én vagyok az egyik rosszalkodó :) szupi így együtt látni az oldalakat