Oldalak

2009. augusztus 8., szombat

Watermelon juice

Manda boltjában (a StuffToScrap-nél) már kapható a legújabb készlete, a Watermelon Juice. Tele finom dinnyékkel:

Én a témától eltérően nem is dinnyés oldalakat készítettem, bár az elsőt dinnyékkel dekoráltam. Keve nyalókázik, de csak a kép szerint dinnyés a nyalóka, igaziból epres:

És a kedvenc virágaim egyike, amely saját :-) Hófehérnek indult, de már rózsaszínes-zöldes, ráadásul a képen kicsit világosítottam is, hogy kevésbé legyen színes:

Felhasználtam:
Manda's Scrappin'Creations - Watermelon Juice

2 megjegyzés:

Osli írta...

Az első oldalad csúcszuper lett. Még ha epres is az a nyalóka! Annyira tetszik ahogy pakoltál!
A második is szép, jó, hogy ilyen nagy a fotó rajta.

LaceE írta...

Nem a tulipán a kedvenced? :) De ez is olyan szép, hogy lehet 2 kedvenced is :) A nyalókás oldaltól meg lehaltam :) Nagyon jó a komment is rajta :)