Oldalak

2009. augusztus 25., kedd

Little wonder

Most már nem vagyok annyira hörcsögrozi a készletgyűjtésben, mint mondjuk egy fél éve :-) Persze így is rengeteg készletem meg egyéb kiegészítőm van, amik egy hatalmas nagy mappában várják a sorsukat, csak nem duzzad a létszámuk olyan sebesen, mint nemrég. A szerencséseket használom is. A legújabb tervem (amiből ismét nem lesz semmi, vagy ha igen, akkor örülök neki - de addig is ábrándozok, hogy de jó lenne), hogy a legkedvencebb készleteimből (ami majdnem mindig a legfrissebben letöltött - ami már régóta érintetlenül lapul, nem nagy az esélye, hogy ismét előszedem) készítek 1-1 oldalt. Persze minimált, mert az gyorsan megy :-)
Íme, a ma esti oldal (a Vacsoracsata ideje alatt elkészült):

Felhasználtam:
LieN - little tweeters
fotókeret: kimi
A fénykép színezéséről pedig a GIMPraffe-n írtam, s az ott átalakított fényképen még egy kicsit a fényerőn-kontraszton változtattam.
Más:
CT call szeptember 1. határidővel - itt kell körülnézni -
Sok sikert!
Köszi, hogy erre jártál :-)

Hamarosan időzített bejegyzések tömkelegével fogok jelentkezni (CT-munkák, freebiek és STS blogtrain), ne lepődjetek meg, ha túl aktívnak fogok tűnni :-)))

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Már hogy lepődnénk meg?! :D Nagyon király az oldal, hiszen Kevéről készült és milyen tuti kis készlettel! (Zsoltit hamarosan megismerheted a blogomról. Nehogy kimaraggyon neked valami FONTOS.)

LaceE írta...

Nálad már semmin sem lepődünk meg :)De valahogy éreztem, hogy jönnek az időzített bejegyzések. A dolgozó ember már csak így tud blogolni :D

Osli írta...

Azért az időzítetteket is meg kell valamikor csinálni ;)
szupi az oldalad, de a SB-n már kommenteltem részletesebben :)