Oldalak

2009. augusztus 15., szombat

Kovaxkával

Szerdán találkoztunk Kovaxkával. Nem épp a legideálisabb helyen, hacsak a Madarász utcai Gyermekkórház Alváslaborja nem az :-) Kevét vittük ide 'aludni' s mivel Ildi közel lakik a helyhez, itt jött össza a szeánsz :-) Ami jó volt, vidám, sok témát érintő (amiket időhiány miatt gyorsan meg kellett beszélni) és hirtelen végetérő. No, de reményeink szerint folyt. köv... hamarosan!
Ildi, itt is üzenem, hogy örülök az első találkozásnak!
Ezt a képet készítettem kettőnkről:

Felhasználtam:
papír, virágok, szívek, inda: Vera Lim - gift
madarak: Karyn Robinson - Gonna tell mommy, ValC - Grungy light
fa, virágos kacskaringó: DreamBigDigi - Floatin' on a breeze

4 megjegyzés:

Secima írta...

Nagyon vidám kedves oldal lett. Én a 30-át várom, hogy végre találkozhassak veled, na és persze a többiekkel. :)))))

Osli írta...

Nagyon szuper oldal lett, már a SB-n is megcsodáltam :)

LaceE írta...

Hejj, de szuperséges hogy találkoztatok és az oldal is :)

Rucola Designs írta...

Jaj, csak most vettem észre, mert alig vagyok gépnél, de milyen szupeeeer! Köszike nagyon!!! :) Puszi!